top of page
Search
  • Writer's pictureAyra

Ufo's

Hallo iedereen,


Gisterenavond mocht ik wat langer opblijven. Want papa heeft me om 21u30 mee naar buiten genomen om naar satellieten te kijken.

Het zijn de Starlink satellieten van Elon Musk zegt papa. Die gaan er voor zorgen dat iedereen op de wereld op het internet kunnen en mijn blog kunnen lezen :)

Sommige mensen denken dat het ufo's zijn, hihi, grappig.

Ik vond het super leuk. Alleen was er nog veel licht en konden we ze wel moeilijk zien.


maar vanavond zijn ze terug te zien om 21u58. En ik mag terug kijken. Het kan wel zijn dat we ze niet gaan zien omdat het bewolkt gaat zijn, maar we gaan toch proberen


Als je wilt weten wanneer ze bij jouw te zien zijn dan kan je naar de volgende website gaan zegt papa:

Je kan er zelfs je adres invullen en dan kan je zien waar je moet kijken zodat je ze niet mist, want het gaat heel snel.



Ik denk dat ik voor mijn verjaardag een bioscoop ga vragen... euh ik bedoel een telescoop natuurlijk. Dan kan ik beter naar de sterren kijken.


Veel sterren liefs, Ayra xx




20 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page