top of page
Search
  • Writer's pictureAyra

schattige cakejes in a cup

Hallo iedereen,


Vandaag heb ik samen met mama cup cakejes gemaakt.

Geen speciaal receptje, maar gewoon uit een pakje.

Een beetje boter en eitjes bijdoen en mixen maar. Alles in mooie gekleurde cupjes en zo de oven in. En dan wachten tot ze klaar zijn en laten afkoelen.




Daarna was het versiertijd.

Ik heb poesjes gemaakt, regenboogjes, bloemetjes, en ook een Stitch voor mama.


En toen ging plots de bel en was Juf Elissa aan de deur. En als er iemand een cakeje verdiend, dan is het wel onze Juf die zo hard voor ons werkt.

Daar heb ik wel spijtig genoeg geen foto van, maar ze vond het cakeje heel mooi, hihi.

Ik heb er ook eentje aan mijn lief buurmeisje gegeven en de rest ga ik lekker met mijn liefste mama oppeuzelen.

Papa is op dieet, dus die mag er geen eten, maar hij vond ze er heel mooi en lekker uitzien.


Smullige groetjes, liefs Ayra xx

11 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page