top of page
Search
  • Writer's pictureAyra

Op cruise

Ahoy landrotten,


Vandaag was het weer lekker zonnig. Dus heb ik een boot gebouwd in onze tuin en op cruise gegaan. Het was een heel fijn avontuur en ik heb een aantal rare zeedieren gezien onderweg.







Zo was er een hele grote zeeleeuw die aan het zonnen was op een rots. Gelukkig was hij hard aan het snurken zodat hij mij niet kon horen toen ik voorbij plensde op mijn surfplank.








Ook was er een zee-egel met allemaal gele stekels. Zelfs in haar oren en neus.

Ik moest dan ook heel voorzichtig voorbij sluipen om niet geprikt te worden.

Maar gelukkig zat ik snel terug in mijn boot om nog heel veel leuke avonturen te beleven.


Tot de volgende keer, liefs Ayra xx











15 views1 comment

Recent Posts

See All
bottom of page