top of page
Search
  • Writer's pictureAyra

Nieuwe plantjes

Hallo iedereen,


Ik had het super druk de vorige dagen met schoolwerk.

Daarom dat ik niet veel heb kunnen posten.

Maar vandaag heb ik terug een beetje tijd, want ik moet ook spelen en

tik tok filmpjes kijken, Vriendinnen facetimen, druk druk druk

Samen met papa heb ik nieuwe plantjes geplant.

We hadden nog kleine kattenbakjes liggen van onze snoezie poesies. En die hebben we gebruikt als kweekpotten voor onze ini mini schattige zaadjes te planten.


We hadden geen naam plaatjes, en hebben dan karton gebruikt om harten naamplaatjes

te maken. Zo krijgen ze al heeeeel veel liefde. Want ze moeten goed groeien.

We hebben munt, oregano, basilicum, veldsla en ook meloeni geplant. Oh ja en voor papa hete pepers. Voor zijn vuursaus, hihi.


Vele groentjes, liefs Ayra xx


OHJA, vergeet moederdag niet morgen!!!

13 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page